مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 18:102021-10-23فرهنگي

تولید بیش از 1200 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس استان ها


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با بیان اینکه سال گذشته 1281 عنوان کتاب دوران دفاع مقدس با کمک نویسندگان در استان ها تولید شده است، ابراز کرد: - ایسنا/گیلان رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با بیان اینکه سال گذشته 1281 عنوان کتاب دوران دفاع مقدس با کمک نویسندگان در استان ها تولید شده است، ابراز کرد: می توان در قالب شاد نوشتن، حماسه ماندگار دفاع مقدس را به خردسالان و کودکان انتقال داد.

سرهنگ عباس بایرامی در آیین اختتامیه مرحله استانی پنجمین جشنواره ملی فانوس و مرحله استانی دومین جشنواره ملی تئاتر سنگر و رونمایی از 25 عنوان کتاب دفاع مقدس، با تاکید بر لزوم بهره برداری از آموزه ها و معارف شهت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: جنگ تحمیلی از طولانی ترین جنگ های قرن اخیر بوده است.

وی از فعالان حوزه دفاع مقدس به عنوان ادامه دهنده راه شهدا یاد کرد و افزود: دفاع مقدس و یادگاران آن دوران گنجینه های ارزشمند این مرز و بوم هستند و لذا نویسندگان و شاعران و هنرمندان می توانند به سوژه های دفاع مقدس به ویژه هشت هزار شهید استان گیلان بپردازند.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، با بیان اینکه شهدای مدافع حرم از شهدای دفاع مقدس الگو گرفتند، تصریح کرد: دشمنان داعش را ایجاد کردند تا با جمهوری اسلامی مقابله کنند، اما شهدای مدافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 1200 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس استان ها

تولید بیش از 1200 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس استان ها